Bloggtips :)

Jag har börjat läsa Kenzas blogg och jag tycker att den är bra, den är itressant, jag tror jag kommer att börja besöka den lite oftare nu. Jag har lixom förökt läsa olika "kändisbloggar" men det har inte blivit så att man fastnar direkt. Men nu har jag nästan gjort det i Kenzas, hon värkar vara en bra tjej, det kommer gå bra för henne skulle jag tro :)

Idag på praktiken hjälpte jag till lite kunder, jag börjar bli modigare och modigare faktiskt. Men jag tror inte att jag kommer få MVG i betyg, fast jag måste få det för att kunna få det i kursen så jag är lite nerrvig in för det. Jag vågar inte säga att jag sattsar på det betyget heller, det känns snobbigt på något sätt, men får se om jag får det att komma fram på något sätt, det är ju viktigt för mitt betyg lixom, aja hoppas det löser sig :D

Jag sitter nu och småtittar på melodifestivalen, men det är nästan så hämskt att om Sverige går vidare kommer det vara svårt att heja på dem, för låten är såååå dååååligt, jag tycker inte om henne heller, hon verkar vara så divig på något sätt. Men jag är inte så säker på att hon äns kommer förbi kvalet, men men vi får helt enkelt vänta en sådär 20 min så vet vi ;)


Bara för att han är min söta lilla långhåriga Rroffe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0