Ja, oturen sitter kvar :/

Nämen nu måste väll endå oturen försvinna? Först blir mina saker snodda. Sen beställde jag en mobil som aldrig kommer och jag har redan betalat för den :S Sen så har jag beställt nya nycklar till min cykel, som aldrig blir klara :( Sen så anmälde jag och syrran oss till en tävling på sorf som är på lördag och titta:



Såhär står det: Pga. av feber hos ett par hästar är anläggningen STÄNGD i väntan på provsvar, det gäller alla hästar som inte är uppstallade på ryttargården!.... osv.

Så då kanske det inte blir någon tävling, det skulle ju kunna vara kvarka och då skulle man ju inte vilja ta dit Doris direkt :S

Jag vill se positvit på allt, men just nu är det väldigt svårt att göra det ... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De kommer bättre tider, förhoppningsvis snart=)

2009-03-09 @ 22:18:46
Postat av: Johanna Rey

Ja man får hoppas på det ;)

2009-03-10 @ 16:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0