Jaha :)

Javist ja jag skulle skriva lite om mötet, det var jätteintressant fast det var tråkigt att det var så några företag som kom, men som sagt intressant :)

I helgen har det inte hänt så mkt, mer än att vi har ridigt, det gått bra, vi har ridit Solo hela helgen, det var roligt fast det är en grej som är tråkigt det är att han sparkar så höga bakuter , sen så stegra han också när man ska galoppera:S Men jag satt kvar iaf, fast Solo är en underbar häst :)

Jag kommer inte ihåg om jag har berättata dethär men Taipan har fått sår, fört fick han på ansiktet sen fick han precis innan där sadelgjorden ska sitta, sen nu har han fått ett på utisdan av jumsken :( Vi tror att han kliar upp såren, men det ser inte så fräscht ut, men mamma ska ringa vetrinären im så får vi se om hon kan svara på vad det kan vara.. Hoppas :)

Idag har det varit jättehärligt väder tycker jag, först red jag och syrran ut, sen red jag Solo på ridbanan. Annars har jag bara slappat, fast jag känner mig inte på topp, det känns som att jag kommer vakna sjuk im :( Får hoppas att det inte blir så. Min mobil fungerar bra btw :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0