Helgen är här :)

Japp vad ska man säga, äntligen helg :) Idag har jag först varit i skolan som vanligt, sen så var jag på synundersökning för jag har så ofta ont i ögonen och sådär. Resultatet blev att jag typ hade jättedåliga reserver utryckte han sig, och att mina ögon är överansträngda, vilket jag trode efter som att jag har så ont i dem. Men jag ska träna med sånadär glasögon och text. Först tittar man i ena glaset sedan när texten börjar bli klar ska man vända på dem, ja ni kanske fattar;) Men när vi skulle gå så sa mamma "a vad sönt att hon inte behöver glasögon iaf :)" men då svarade han att det inte var säkert, att jag kanske skulle behöva, det berode på hur det skulle se ut när jag har tränat, men men får se hur det blir :)

Men jag har räknat ut att nu har jag haft problem med dendär j*vla foten i ett halvår :S aja.. får hopps att det försvinner snart.

Men ikväll händer det inte så mycket. Jag sitter bara hemma och tittar på tv först let's dans, sen var det ett program på ettan som hette Grillad, och ja vad ska man säga om det, så himmla taskiga alltså det var inte änns roligt för det var så taskigt. Sen blir det väll bb :)

ha det så bra, hejsvejs ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0