100:e inlägget då :D


Måste bara uppmärksamma att detta är mitt 100:e inlägg :) Tog bilden för att det stog 100 på den ;)

Igår kväll gick vi till Elve och Elke för vi skulle fira Elve för han fyllde år :) Det var trevligt, hehe när vi kom dit åt vi lite smörgåstårta det är så gott :) Sen drack vi kaffe och jag smakade faktiskt på tårtan :) hehe men det var jättetrevligt, det är roligt att umgås med äldre människor tycker jag :D Sen när vi kom hem så var det big brother-dax :)

Idag när vi vaknade åt vi frukost och spelade lite poker men det gick inte så bra, så vi började städa istället, vi dammsög hela huset, sen städade vi våra rum, städade våran toaletten, städade båda köken, tog upp två kartonger på vinden, städade vardagsrummet, så det blev riktigt fint här hemma, det är så mycket trevligare och man blir så mycket gladare när det är städat. Sen åkte vi till stallet och red Taipan och Doris :) Det gick bra, fast när vi skulle gå hem frågade Kim om vi ville rida Antuiq på måndag eller tisdag och det kan vi såklart :D Så spännande, fast det är ju Jenny som får rida henne denhär gången för jag har ju gjort det en gång innan :) Det är så kul att få rida lite mer hästar en bara våra, man lär sig så mycket på det.

När vi kom hem så skulle vi äta mat, och mammas och Urbans kompisar skulle komma idag, Per och Milla så det blev en trevlig middag, sen kom alex en snabbis och åt, så det var roligt. Och nu sitter syrran och jag här och tittar på melodifestivalen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0