Lördagen då ;)

Hej :)
Det var ett tag sen men tänkte berätta lite om lördagen, först gick jag upp vid 8 för jag skulle jobba :) Sen när jag kom hem så kom Evelina hem till oss <3 Sen efter ett tag kom Lisa och Diane också <3 Då började vi fixa oss för vi skulle på fest som Karin hade ordnat. När vi var klara så började vi gå mot skuggan, hehe det tog ett tag men det var en trevlig promenad med förventingar på kvällen såklart :) Men det blev roligt, som vi hade hoppats :) Fast senare när vi kom till stan blev det kaos :S det var inte så kul där emot. :( 

Men just nu gör jag inte så mycket, tittar bara på tv och är astrött, för jag har ju inte sovit mycket på sistonde vill jag lova...
ska kanske sova lite nu om jag hinner :)



Evelina jag tycker om dig mer än du tror :)<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0