Pizzatime :)

Dagen har varit sådär, Skolan var helt okey, älskar mina vänner<3 Men jag har fått reda på tre prov idag
  •  Personlig försäljning: 36/38 MVG
  • Inventering och varuinköp: VG/MVG (stod det, hon bara det är ett omdömme)
  • Administration A: MVG
Jag är nöjd med det faktiskt :) hehe.. Sen skrev jag ett prov idag det känndes ganska bra det också, får hoppas att det blir MVG fast jag tror inte att det vlir det men får se ;)

Fast jag är så kännslig nu för tiden vill jag lova. Jag bryter typ ihop för det minsta lilla. Men det får väll vara så nu då, det är ju bra att få gråta lite tror jag, släppa på allt bara.

Sen åkte jag till stallet, skulle rida min pålle men det går inte för han sår är precis där sadelgjorden ska ligga.. Så jag skulle prova rida han barbacka, men han var så skummpig jag kunde inte jobba han i form för jag var tvungen att holla i mig så att jag inte skummpade av, hah det hade ju varit lättare om han gick i form för då hade han inte skummpat så mkt, men han aldrig dit. Jag bestämde mig för att hoppa av och longera som jag gjorde igår. Fast det är också svårt för det blir så himmla halt, så jag blir så rädd att han ska ramla, så jag gjorde bara det en snabbis ;) Det gick bra tillslut :)

Men nu måste jag bestämma mig för vilken pizza jag vill ha, för det ska vi nämligen äta idag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0