Sjuk igen :/

Idag har jag varit i skolan, det var väll sådär. Fast en sak är bra, igår fick jag tillbaka ett INVA-prov och på det fick jag 1,5 poäng ifrån MVG, men jag är nöjd med det, sen fick jag tillbaka ett läxföhör i INVA och på det hade jag alla rätt. Men efter skolan iaf så åkte vi till stallet och red ut med Taipan och Doris, det var kul det blev en riktig långtur. Sen när jag kom hem igen så har jag bara pluggar, vi har redovisning im, men nu blev det klart så det är skönt. Fast måste bara träna inför Jenny innan, så jag känner mig helt förberädd. :)

Måste bara åhaa mig idag för jag är sjuk igen :( Hoppas det försinner snart!

Nu ska jag snart titta på BB, men ha det så bra, hejsvejs ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0