Johanna är trööööt !

Ja det var ett litet tag sen jag skrev, men det känns som att jag inte hinner med, jag stressar upp mig så mycket för allt skolarbete och sen har jag inte hittat en praktikplats och det gör mig också väldigt stressad, men får hoppas att jag kan koppla av snart det är ju lov snart. Sen är det lite jobbigt för jag är hungrig hela tiden det spelar ingen roll hur mycket jag äter, jag är ändå hungrig efter en timme igen, asjobbigt.. aja..

Det ska bli kul med peace and love iaf, det ser jag så mycket fram emot nu alltså, det är ju bara 3 månader kvar nu;) huhu

Men nu måste jag träna ögonen, sen ska jag fixa mig för sängen, det kommer nog att ta sig en tid det, men men .. måste börja någon gång.

Ha det bra, hejsvejs ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0