Ganska bra dag :)

Ja idag har det varit skola först. Det var en soft skoldag vill jag lova ;) Det började med inva (Inventering och varuinköp), sedan hade vi en halvtimmes rast sen var det dax för psykologi, det är så intressanta lektioner så det är roligt, fast nästa gång har vi prov i det :S Lite läskigt, får se hur det går. Sedan var det mat, sen drog vi ner på stan för vi skulle göra en fälltuppgift. Efter det slutade vi, så kom hem kring 1 tiden idag, sååå härligt. Viktoria följde med oss hem, så först pratade vi lite och så. Sen gick vi till schelins och fikade, så det var jättetrevligt :D


Sen skulle Viktoria åka hem. Då åkte vi till sorf, först red Jenny Zampet, det gick jättebra för henne, hon är sååå duktig den tjejen, and she didn´t even know it ;) hehe Sen red jag Leo och det gick oxå bra, han är så härlig :D

Nu sitter jag här och halvtittar på tv, och väntar på att kl. ska bli 22.40 för då börjar ju bb ;) Ha det hejsvejs! :)


Har bara kännt mig lite ledsen idag, men jag är ju trött också så det kan bero på det lite också. Men det vänder nog snart ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0