Uppdatering från krylbo!

Nu sitter jag här i Krylbo och ska blogga, tv:en står på högsta ljud, men det ända jag vet är att det handlar om sport, kaske fotboll eller handboll? jag har ingen aning om vilken sport det är, vet bara att det är sport för kommentartons röst ekar i huvidet på mig ;) Jag har precis läst Dianek blogg, den är så bra, alltid lika intressant att läsa :D Sen har jag läst kissies har typ fasnat i den inte för att den är bra utan för att hon säger emot sig själv som bara den, sen har jag läst Kenzas blogg också, är lite smått avundsjuk på henne som är utomlans och solar, badar och festar och slipper tänka på något annat än just det ;) Det är en härlig kännsla vill jag lova. Men jag tycker att Kenza verkare vara en bra tjej hon också.
Vi har tagit med Roffe hit, det roligaste är att vi måste gå ut och gå med han i detta soliga väder, haha nej inte direkt det är regnrock och regnhatt som gäller, hade tänkt att lägga in en bild på mig, men det gick inte att sätta in minneskortet i datorn :/

Annars äter vi mat i världsklass, haha det är sååå god mat här vill jag lova :) Sedan brukar jag gör kaffe åt alla så sitter vi och spelar Skip-bo (ett roligt kortspel).

Så der det ut :)

Nej nu ska jag vell gå ut och vara lite social jag hörde att Mormorlars frågade efter mig för ett tag sen, hahaha tro det eller ej men vi kallade våran morfar som heter Lars för mormorlars när vi var små, ganska rolig faktiskt, man har bra fantasi när man är liten alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har fastnat i din blogg :) p.s tack :)

2009-06-14 @ 22:17:14
Postat av: D

ag har fastnat i din blogg :) p.s tack :)

2009-06-14 @ 22:18:05
URL: http://dianek.blogg.se/
Postat av: Jag :)

:DD

2009-06-16 @ 01:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0