Mycket frågor lite svar ;)

Ja, ja, ja.. Hmm vart ska man börja? vad ska jag skriva? Hur mycket ska jag skriva? Varför bloggar jag? Hur ofta ska jag blogga? När ska jag skriva? Vad är för personligt för att skriva här? Ja det är många frågor som kommer upp i huvet när det gäller bloggen..

Idag har det varit och tittat lite på cykelrace vissa saker är asroliga och vissa sjuka, fast allt är ju som sagt frivilligt ;) haha.. Men hoppas bara att vi får ha studentveckan, den hör ju till studenterna lixom :) aja får se hur det blir med det ;)

Jag blev klar med allt på bilden så det var sköööönt! Sen måste jag göra två prov denna vecka och vi glömde böckerna i skåpet braa gjort Johanna bra! men men hoppas allt går bra ändå :)

1 månad kvar till 18! och mindre än 1 månad kvar till P&L!! :D:D


bara för att han fyller 28 år idag :)<3

ha det bra, hejdå ! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0