Jaha det var midsommar det!

Hej :) Nu sitter jag såhär dagen efter midsommar och ska blogga med lösnaglar på alla 10 fingrar, (yess alla sitter kvar efter gårdagen). Idag när jag satt och la in bilder i darton så kom mamma upp och berätta att det var solaväder ute, så då sprang jag och sis och satte på oss bekini och sprang ut och satte oss i solen, såå skönt! :) Ja vad har jag mer gjort idag då? Jo jag har ätit och tänkt lite på gårdagen.

Gårdagen började med att tjejorna samlades i Dianes brors lägenhet och spelade spel (jag, Evve och Diane van!), pratade, skrattade, hittade på roliga saker, tog kort, spännande vad (haha jag måste göra detta vad, annars kommer det göra ont eller vad säger ni tjejer ;) ), ja vi hade riktigt roligt där. Sen ville vi gå vidare och då slog vi våra kloka hjärnor ihop och tänkte på vilka kompisar man hade som skulle kunna vara på någon rolig fest ;) Då bestämde vi oss för att fråga Hannah om vi fick komma till Tärna för det var någon fest där och där var vi så välkomna så. Så då hade vi iaf 1 alternativ, sen skickade vi sms till Kim, och då visste hon en fest så då bestämde vi oss för att Jenny, Diane och Evve skulle cykla dit och att jag och Lis skulle gå till Kim så skulle vi åka tillsammans från Kim. Det var jättekul att träffa Kim och hennes kompis Johanna för det var så länge sen kändes det som.. :) Sen väl framme på festen träffade vi Li, Madde, Viola, Natta och Elina och det var jätteroligt :) Det var allt jag hade och säga om den festen ;) Sen tänkte vi gå till stan hahaha vi gick längst vägen ;) Men sen efter ett tag kom Madde och plockade upp mig sen så cyklade de andra till stan :) Ja sen när vi var i stan tänkte vi gå till en pizzeria men till och med den var stängd.. Sen bestämde vi oss för att titta runt lite men det var helt dött på stan så vi bestämde oss för att gå hem :)


Spelade

Skrattade

Spelade

Hittade på roliga saker

Spännande vad

Pratade

Tog kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0