Tiden rullar på!

Idag var det först skolavslutning i skolan :) Sen fiakade alla tjejer som ska till peace - Evelina (som ska bo i stugan) och planerade det och midsommar litegrann ;) Det var trevligt med mycket skratt och förväntningar in för det som kommas skall :D Sen gick jag Sis och Vik på stan, jag köpte skor, örhängen och trosor och som jag sa förut allt det jag köpte är sånt som man alltid behöver..
SOMMARLOV!!, så var bara tvungen att säga det.
Nu har vi:
8 dagar kvar till midsommar
13 dagar kvar till peace and love
20 dagar kvar till 18 år

Så det är inte långt kvar nu, tiden går snabbt! :) Nu sitter jag och tittar på BB och im blir det krylbo, till mormor och morfar :D Ha det bra, hejsvejs! 


Kommentarer
Postat av: evelina

vad planerade ni då? :/ jag var ju tvungen att åka till min kusin:)

2009-06-12 @ 23:48:22
Postat av: lis

jag var också i avesta idag =)

2009-06-13 @ 16:00:04
Postat av: Johann

2009-06-14 @ 16:43:22
Postat av: Jag

hahah oj, Vi planerade att vi skulle åka två bilar upp och två bilar hem, vi ska köra med en släpkärra så vi får med oss alla cyklar :D Och att vi ska själva cykla och handla mat när vi har kommit fram :) Sen på midsommar så ska vi kanske på någon fest, Thomasson kanske viste någon, fast jag var inte säker på det, haha vi kom inte så långt med midsommaren ;) Va det rolans hos kusinerna då?



MEn Lis vad gjorde du där då?

puss på er båda :D

2009-06-14 @ 16:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0