Södagsmys

När vi (Jag, Jenny och Evelina) kom hem från Annette sådär runt 12 tiden pluggade vi rättskunskap sen tittade vi på tv och sådär, trevligt var det, bara softaaa efter gårdagen lixom ;) Sen när Evve åkte hem om kring 3 så tittade jag lite till på tv för sis gick och jobbade (städa på Urbans jobb), sen när hon kom hem hade jag fixat kaffe och en bulle till henne. Medans vi fickade så spelade vi kort, sen var det bara att bege sog till stallet och tror ni inte bara för att vi cyklade just den tiden så öppnade sig himlen och vi blev rikitgt blöta, svinkalt blev det vill jag lova. Aja det gick bra att rida och så. När vi var hemma åt vi mat sen blev det tv/data :)

Det var minnsan min söndag, och jag är så glad för vi har bara 3 sooooofra skoldagar kvar :) Im börjar jag kring 10 och slutar 1 bara en sån sak ;)

nu ska jag städa mitt rum om jag orkar, sen dusch, sen sängen! :)

Kan inte sooooolen komma tillbaka??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0