Morgonblogg! :)

Hej :) Nu bestämde jag mig för att morgonblogga. Haha jag har fått så svårt att sova, speciellt inatt, jag somnade kanske vid 3tiden och vaknade halv9 och kunde inte somna, fast jag kanske somnade jag typ bara ett litet tag för när jag tittade på klockan nästa gång så var den 09.30 :D Yess sen försökte jag sova till kl. 10 sen gav jag upp och nu sitter jag här. Jag tror det är så svårt för mig att sova för att jag är uppspelt/strssad inför peace ;) Men det ska bli så himmla kul juh. Det bästa är att det roliga inte slutar efter peace för då har vi en födelsedag att se fram emot och inte vilken födelsedag som hälst för vi blir ju faktiskt 18 år  :D Wihoo :)

Idag blir det ju sola och somsagt planering vid månsan. Nu ska jag antingen gå och väcka sis eller så ska jag göra något och äta till henne och sen väcka henne. Eller så får hon sova tills hon vaknar. haha det är ju bra att någon kan sova iaf. Ursh jag kan bara tänka mig hur svårt jag kommer ha att sova på tisdag, då vill man ju gå och lägga sig tidig så man är utvilad. Men om man mot förmodan somnar kommer man ju vakna varje timme och titta på klockan! Haha aja. ha det gott! Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0