Ingen rubrik

Hellooo! Nu ska jag nog fixa mig inför sängen, är lite trött, men inte så säker på att jag kommer kunna somna, för idag är första gången jag har bränt mig mycket i solen på detta år. Så det kommer nog vara varmt för mig, åhh jag kom på jag kan ju ställa in en fläkt till mig :D Ja det ska jag nog göra..

Men planeringen vi månsan gick bra, vi kom iaf fram till vilka vi ska bjuda, fast im tror jag vi ska sätta datum. Det känns som att det är mycket man vill ha klart innan man drar, men det känns som att det inte är så mycket tid att spela på. Aja hoppas allt löser sig :)

Im blir det packardagen! Jag har ju sagt till mig själv att jag ska packa idag, men jag har inte orkat det, fast jag har ändå fixat ganska mycket annat! :)

Vi har släpt ut hästarna, så dethär är första natten dem ska sova ute, hoppas det fungerar :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0