Idag har jag..

Jag har gjort allt det som jag skrev på listan igår plus sola solarium, så jag blev faktiskt lite röd idag men jag hoppas att det försvinner under natten, det brukar oftast göra det. Man vill ju vara lite brun till peace så man slipper skämmas om man vill ha bara ben ;) 

Morgondagen lyder först upp kring 11 tiden och sola, sen fixa sig för att dra till månsan med Lisa och Viktoria, vi ska planera våran 18-årsfest!! Åhh det ska bli skojj :) Sen blir det väll stall och kanske höra av sig till alla som man ska bjuda, får helt änkelt se vad vi kommer fram till :D 

Nu ska jag sova, goood natt! :)


På midsommar, så snygga dom är :) <3 

Kommentarer
Postat av: D

fan va mys med planering i månsan, lycka till tjejer och glöm inte mig på inbjudningslistan (A) tihi. puss

2009-06-22 @ 09:14:52
URL: http://dianek.blogg.se/
Postat av: Jag :)

ja, haha vi sa ju på midsommar att du och Evve skulle få stå först, sen tittade jag på listan som jag och sis redan hade börjat spåna på och gissa vilka som stod först? hah det var ju ni :D puss! :)

2009-06-22 @ 10:09:49
Postat av: D

Wiho! Danke schön ;)

2009-06-22 @ 14:02:02
URL: http://dianek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0