HP-dagen

Idag har det varit HP-dag och som vi misstänkte så var det inte så många från våran klass som var där, vi var 4 st, så tråkigt att alla skiter i det, jovist man hade inte så stor lust att komma men det var ändå tråkigt att det var så några som kom. Men från hp08 så var det många flera iaf, det var en trevlig dag, hahah vi spelade kubb inomhus, vi fick lägga mattor så vi inte förstörde golvet. Vi var två hp08:are och två hp07:are och Ulla i vårat lag, men trots att vi lädde (stavning?) i början och Ullas psykningar så förlorade  vi haha.. Ulla var så sööt hon bara TRÄFFA INTE, TRÄFFA INTE, YESSS haha osv.. Sen blev det prisutdelning för vi hade haft en tipspromenad, haha jag och sis kom delad 3:e plats, men vi nallade lite av förstaprisent ända ;) haha nej vi fick :) Sen fickade alla (utom jag) och sen fick vi gå hem, jag tycker att våra lärare som vi har på hp är så trevliga :D Ulla, Bengan och Angelika, ajustja Angelika hade med sitt barn idag, haha hon var söt :)

Sen har vi varit i stallet och ridit Solo, Doris och Taipan och mockat 4 boxar, duktigt va ;) 

Nu sitter jag och tittar på tv, "hjälp jag är med i en japansk tv- show" heter det, haha ganska roligt. Imorgon börjar sommarlovet efter att vi varit och tittat på folket som ska sjunga i kyrkan, sen ska vi få betygen, sen bommar skolan igen och vi slutar 2:an :D:D ganska härligt sen blir det 3:an med studentfester och nya tag :) härligt, härligt.

Pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0