Hemma ;)

Nu har vi kommit hem från Peace and love! Berättar/visar mer sen när bilderna har kommit, det är i broorsh bil ;) Fast jag har lite ont i höfterna må jag säga, har ju stått lägnst fram på konserter, haha är faan helt blååå-lila och svullen på dem, men det var det ju värt! Vill jag lova! :D:D haha ojj jag skulle juh inte berättat något än juh.

Idag kom vi hem tidigt, men det var sköönt att sola det var ju 35 grader och strålande sol, inte ett moln så långt ögat kan nå typp :)

säger bara 18 om 4 dagar, det går inte att fatta!

HAHAHA bara en rolig sak till, jag och sis skulle få en låt tillägnad till oss fick vi höra igår! bekause we are twins juh ;)

Ha det bäst, pusshej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0