Hejsvejs! :)

Idag vaknade jag av att sis väckte mig och sa att jag hade fått ett sms, då tittade jag på mobilen då visade det sig att det var Café Silver, de frågade om jag kunde komma ner och jobba kl. 11.00 och det kunde jag, så jag jobbade till 15.00 så det var ganska soft! Jag ska jobba imorgon också :) Pengar, pengar hah det är bra :)

Igår solade jag och sis sen drog vi till stallet och red. Sen var det bara att STRESSA för vi skulle ju vara vid månsan kl. 18.00 åhh, jag behöver alltid stressa när jag ska göra något, det är jobbigt! Men när vi kom dit så var det jättetrevligt och jätteroligt! Set var många glada skratt vill jag lova!  Men det blir nog någon mer gång i sommar :)

Ojjj kan ni tänka er det är 1 vecka kvar till PEACE AND LOVE! :D:D

åhhhhh kunde inte lägga in bilder! :/ men det kommer sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0