Tankar och funderingar

Oj nu har det varit ett litet uppehåll, men jag har tänkt ganska mycket på hur snabbt allt kan vända, hur snabbt det kan gå, bara från den ena dagen till en annan, ursh det är verkligen hemskt det som hände Sara, jag kände henne inte, men jag viste vem hon var och det räcker för att jag inte skulle klara hålla tårarna inne, men som sakt de bästa dör ung och hon var säkert just det, BÄST! 

Idag cyklade jag och Jenny till månsan och badade och solade, sen när vi bestämde oss för att åka hem, så ringde telefonen och det var Ali som undrade om jag kunde komma in och jobba och det kunde jag. Sen när jag kom hem så åt vi mat, sen var det stallet. Sen slog jag in sis presenter, det är roligt! Sen städade vi hustet. och sen var klockan 00.00 och då kan man väll säga att jag sis gått och blivit 18 år!  

Så nu ska jag gå och lägga mig och vakna upp som 18 år, hoppas jag vaknar till ett hurrand ;)

Kommentarer
Postat av: Agneta Wickman (Wixzzon)

Stort GRATTIS på 18-årsdagen! Kram! :)

2009-07-02 @ 10:17:27
Postat av: jag :)

Åhh tack så jättemycket, kramar johanna :)

2009-07-02 @ 14:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0