Träffat Annette och Lis :D

Igår kom Annette till oss och vi hade det jättetrevligt, först när hon kom så pratade vi och tittade på bilder. Eller allar först fick jag och sis en födelsedagspresent :D Vi fick ett jättefint kolage med bilder där det stod grattis! och att hon skulle bjuda oss på bio :D Så det ska bli roligt. Sen bestämde vi oss för att göra sallad, kycklingsallad blev det. (Jag gjorde en rhode island-dessing till, haha stolt)

Efter maten gick vi till Natti och hyrde två filmer, sen åt vi glass när vi kom hem, sen var det filmtime :D Det var en bra film som hette seven pounds den kan jag rekomendera :) Efter filmerna var det läggdax :D Men det var iaf jättetrevligt :)

Denna bild togs på peace and love i ett "gratisfototält"´

Idag har jag bara jobbat. Sen när jag gick hem från café silver tittade jag på mobilen, där stod det att Jenny hade varit i stallet för att Lisa och eventuellt Diane skulle komma hit :D Jag blev genast på bra humör, när jag var hemma fick jag veta att Diane inte kunde för hon skulle göra något, men att Lisas pappa skulle in till stan och göra lite saker så det var därför Lisa skulle komma :D Sen kom Lisa kanckandes på dörren och när jag öppnade dörren stod hon dinglandes med en bilnyckel i handen! Jag blev så förvånad jag hade inte räknat med det. Först tappade jag nästan andan och bara stod och stirrade på nycklarna sen efter några sekunder kastade jag mig om Lisa och sa grattis :D (Hon har alltså tagit körkort för er som missade det ;D) Så det blev provåk med Lis till månsan, där vi satte oss på bryggan och pratade, sen körde Lis oss tillbaka, så drog vi till natti, sen skulle Lis hämta sin mammi, så då gick jag oss sis in och duschade och nu sitter jag här och cillar :)

 

GRATTIS LISA TILL KÖRKORTET! SÅ BÄST<3

Kommentarer
Postat av: L

Tack :D ( fin bild och allt :D )

2009-07-21 @ 12:18:48
Postat av: Jag :)

Hihi så lite så:) puss

2009-07-22 @ 23:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0