Glad :D

Idag fick jag mina två återsåtende preseter, jag blev jätteglad :D Av jenny fick jag den nya iPod shuffle. Och av Niki fick jag och sis jättefina cocktailglas (dem kommer ju komma till användning ;) )

Den fick jag med mitt namn ingraverat på baksidan :D


4 sådana glas fick vi av Niki :D

Dagen började med att sis väckte mig kl 12.00 och sa att hon skulle hämta en sak på coop, då bestämde jag mig för att gå upp och äta frulle. Sen när jag satt där och skulle hälla upp juice i glaset ringde telefonen, det var Ali som undrade om jsg kunde jobba idag kl. 15.00 och det kunde jag såklart. Sen kom sis och mamma hem och då fick jag min fiiiiina och braaaaaiga present av jenny :DD Sen fixade jag lite med den. Sen var det dax att jobba och det gick bra. När jag kom hem öppnade jag och sis presenten från Niki, åh jag tycker verkligen om dem glasen :D Sen bestämde vi oss för att åka och spela minigolf (jag förlorade som vanligt). Men det var roligt att spela, trevligt var det också. Sen när vi kom hem var det dax för stallet.

När vi kom hem så pratade jag och sis med Niki medans mamma och Urban åkte och hyrde film och så. Sen näre dem kom hem skulle vi tiita på benjamins bates otoliga liv, men jag somnade så jag valde att gå in till mitt rum och blogga lite, sen sooova.

Imorgon blir det utgång :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0