Resan kommer...

Hej!
Jag funderar på vad jag ska skriva idag? Jag har ju inget vettigt att säga, det har ju inte hänt så mycket i mitt jobbrus. Det känns tråkigt att bara prata om jobb, men just nu känns det som det är det ända jag gör. När man kommer hem är man så trött så man inte vet vart man ska ta vägen, då ska man till stallet och rida/longera hästen, sen är det mars pankaka i säng för något mer klarar jag inte. Iaf inte när det är dubbeljobb, jag merar då jobbar jag ju 10 timmar om dagen och det är gaska mycker för en 18-åring i min kaliber (eller hur man säger) haha;)
 
Men men dagarna rullar på och nu är det bara 6 veckor kvar att sommarjobba, sen efter det så är det ju skolan att se fram emot! Den börjar ju precis när jag har slutat jobbat yesss! Aja jag får mitt sommarlov på resan som vi fick av pappa och Carlotte :D Det ska iaf bli kul, man har ju något att se fram emot iaf, även om man inte vet datum än så vet man att det kommer :D

Nu ska jag vell sova det är ganska härligt att veta att när man vaknar im så är det inte till veckarklockans klingande ton man vaknar till. Jag har en dag ledigt iaf :D Och det är jag glad för. Det är bra att jobba, för jag kommer ha mycket pengar när sommaren är slut iaf :) Så allt detta slit är värt det. Sen när skolan börjar ska jag sattsa på mer MVG också, så får vi ser hur det blir.

Men nu blir det sängen, hejsvejs! :)

Bara för att jag drack rödvin till maten och det var inte så gott om jag får säga det själv ;)


Kommentarer
Postat av: Evve

haha du skulle ha hällt i kiwidricka! ;P

2009-07-12 @ 20:15:46
Postat av: Jag :)

Hahaha ja, jag tänkte inte på det ;)

2009-07-12 @ 21:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0