Denna dag har varit bra!

Hej! Idag gick jag upp runt 10 tiden och fixade mig för att gå ner på stan och köpa jobbarskor som jag kan ha när jag ska jobba på café silver och dagiset. Sen köpte jag en liten väska som man kan ha när man exempelvis går ut eller när man vill ha med sig lite saker som sin mobil och pengar, då är den perfekt! :) Jag köpte mig också en plånbok för 49 kr rea såklart! Hahaha jag älskar rea :) och så köpte jag två hm-puder en till mig och en till sis. Sist så gick vi till eouro-store och där köpte jag två puderborstar, jag har nämligen hört att om man använder samma borste förlänge så bildas det bakterier på dem som ger finnar, det är typ hudpartiklar och smink som blanars i borsten, så det är ju ganska lågiskt faktiskt, men jag har inte tänkt på det tidigare. Sen kostar en borste 10 kr där uppe så det är inte så farligt dyrt, man har ju råd att byta rätt ofta menar jag ;)

Annars har jag solat och varit hos hästarna, men när jag kom hem ifrån stallet så bestämde vi oss för att höra av oss till
Annette och fråga om hon ville hitta på något med mig och sis im, så om hon har någon skuts in imorgon så ska vi vara med henne, så roligt :D Sen bestämde jag mig för att städa rumet, man mår dåligt varje gång när man går in i ett stökigt rum, det drar ner en så mycket tycker iaf jag, men när det är städat och fräscht så blir man glad varje gång man kikar in i/går förbi rummet. :D

Åhh jag kommer sakna dagsiset och alla barn :( man får passa på att njuta nu sista veckan! Åhh vad jag tycker om barn! haha nu sa jag det igen ;)
Pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0