Presentutdelning+Hotellet :D

Hej! Det var inte slut på presenter inte, igår kom först Kim och Li hem till oss, då satte vi oss i blåa vardagsrummet på övervåningen och pratade om allt och inget, det var riktigt trevligt. Sen efter någon timme kanske så kom Viktoria med tårta och presenter :D Jag fick presentkort på H&M :D Dom är såå snälla, det var av Kim, Li, Diane, Lisa, Viktoria och Evelina :D Jag blev jätteglad, det är såå gullit av dem :D

När tjejerna hade gått hem så började jag, Jenny och Lisa att fixa oss och taggade. Det var riktigt trevligt, många härliga skratt och minnesprat med bra musik till :) Sen runt halv 12 tiden bestämde vi oss för att dra till hotellet. När vi kom dit var det inte så mycket folk men de kom mer och mer så det var ganska många där efter ett tag. Man fick många grattis i efterskott- hälsningar av folk som hade sett en i tidiningen och viste att vi hade fyllt år. Jag fick en drink av Kim i födelsedagspresent :D Jag valde rosa pantern och den var jättegod, typ en favorit. :) Så tack så jättemycket för presenten Kim :D Jag tycker verkligen att kvällen var lyckad och det bästa är att man kan göra om det för nu är man 18 år, det är bara att visa lägget lixom :D Jag kom hem vid 5 snåret så det var en lång natt för mig ;) Men somsagt rolig.


Själva taggningen :)


Jag och Lis inne på hotellet i början, haha det ser man för det är inte så mycket folk ;)


Lis och Jenken :D


Hahahah måste bara lägga  ut denna bild för L var sååååå sööt :)
(Skapligt iriterande att jag blinkade för blixden på nästan alla kort)

Kommentarer
Postat av: Lisss

alltså första bilden! HAHA...

2009-07-06 @ 21:20:08
Postat av: jag

Hahah sööt juh! :D

2009-07-07 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0