Sammanfattning om helgen :D

Allt bra med er eller? Dax att berätta lite om fredagen, festen blev lycket (förutom notisen i tidningen). Och krukerna som gick sönder och sådär.. Men jag har inte hört någon som tyckte den var tråkig snarare tvärt om alla som man har hört av har haft jätteroligt och det kan man vell ända kalla lyckad? 

 
Diane & Natta

  
Johanna, Nettan, Hannah

  
Lite tjejer 

  
Tack så jäätte mycket för presenten Hannah!

(Vi fick jättefina armband av Hannah som vi älskar! :D, Samma här som för DK min kamera hängde bara med i början av kvällen)

Lödragen var också rolig det började med att vi var här hemma med Lisa och satt i köket och pratade mycket, sen gick vi till "balkongen" där det andra satt och var där lite, men sen var det dax att dra oss vidare till hotellet :) När vi kom dit så var det inte så mycket folk för vi var där tidit. Då skulle jag köpa en dricka till mig och Jenny jag bestämde mig för att ta en smirnoff och Jenny något annat då sa killen som vi köpte av "det blir 130 kr tack" När jag fixade fram 140 kr och ger han det, då ger han tillbaka mig 20:an och säger att jag får behålla den ;D haha jag blev glad. Aja sen gick vi ut och satte oss och pratade med Lisa om mycket prevara saker, men det var somsagt skönt att prata av sig (Tack Lisa för pratstunden, tack för att du förstod, tack för att du lyssnade<3) Men vi hade iaf roligt så jag tycker att helgen har varit bra! :D 

Idag har jag jobbar, det gick bra fast det var lite jobbigt ;) haha men nu ska jag sova. godnatt på er!

Ps. Jag, Siss och Lis planerar utgång på onsdag, det ska bli kul men jag kommer vara trött på torsdagen för jag ska ju jobba och allt, men det är ju sommarlov så man måste vara lite wild and crazy ibland ;D  


Kommentarer
Postat av: L

wild and crazy ofc :D

2009-07-28 @ 09:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0