18-årsdagen :D

Åhh jag vill bara tacka för all uppvaktning och alla som förgyllde våran dag!. Jag och sis har haft en jättebra födelsedag, den bästa skulle jag vara berädd att sträcka mig till. Vi har fått så fina presenter och så. Massa pengar, ljuslyckta, lotter, en resa, parfym, en bok, fina skrivna rader och det bästa av allt är att jag inte har fått alla presenter än, jag har 2 kvar! :D

(OBS: Klicka på miniatyrbilderna för att få dem större!)


På förmiddagen blev det presetutdelning mellan mig och sis :)


Sis presenter som hon fick av mig, 9x2 va det ju ;)


Jag fick lotter av sis, jag ska få en till av henne sen :D


Kring 2-3tiden kom moster Marie över och fikade och gav oss present :)


När pappa och systrarna kom tittade vi på fotboll, sen blev det smörgåstårta =)


Med vin till såklart ;)


Niki och Jenny :D


Jag och Alexia :)<3


Jag och Melina :)<3


Tack för resan pappa, Carlotte och systrarna :D



Johanna och Jenny

Detta var våran 18-årsdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0