Jobb, jobb, jobb och åter jobb

Först gick jag upp halv 8 för att jobba på dagiset. Det är faktiskt roligt eftersom att jag tycket så mycket om barn. När jag hade slutat så var det dax att dra till nästa jobb, nämligten Café silver. Det gick bra att jobba där också. Sen var det dags för hemfärd och när jag kom hem så blev det mat sen vidare till stallet. Och nu sitter jag här och bloggar ska snart gå in i duschen, sen sängen.

Det var hela min dag och morgondagen kommer troligtvis att se precis lika dan ut. Aja allt jobbande troligtvis 7 veckor av sommarlovet omvandlas ju till pengar sen så det är bara att bita ihop ;) Ha det bäst! pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja, de kommer bli extra skönt för dig att vila upp dig när vi reser sedan:DD

2009-07-07 @ 23:07:36
Postat av: Anonym

Haahaha ja det blir ju mitt sommarlov! :D

2009-07-09 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0