Britney är en bra tjej! :)

Idag har jag haft en day off ;) haha jag har varit heeeelt ledig, sköönt har det varit :D Fast jag ska inte sticka under stolen med att det ska bli roligt att träffa barnen imorgon :D Jag kommer få träffa många nya barn och några av mina favoriter ska ta semester :/ Men man kanske träffar många nya barn imorgon och det ska bli roligt, hoppas det är många småttingar ;D Åhh jag gillar verkligren barn <3

Jag har tittat på Britney fore the record idag, för vi har nämligen skaffat oss tv4anytime och det är asbra alla program som man har missat på alla tv4kanaler finns ligsom där. Men jag kom iaf under full med att hon är en bra människa, även om jag inte trode något annat men nu vet jag juh ;) Sen är hon så fin också och hon verkar vara så trevligt, fast det är de flesta som kommer därifrån känns det som, det gillas :D Jag tycker om trevliga människor, man träffar ju så mycket olika folk när man jobbar på Café, en del inte så trevligt folk och en del jättetrevligt folk ;) haha

- Här skulle jag ha lagt in en bild på Britney men det fungerade inte! -

Ha det bra nu ska jag dra mig tillbaka, kanske sova eller så ska jag titta på något program på tv4anytime i sängen innan jag somnar ;) Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0