18 men minst 20 ;)

Hahahaha jag och sis skulle prova köpa sigg bara för att vi är 18 lixom, vi ville ju ha ett till grattis hahaha. Det började med att jag gick in i första affären, där var det en svensk kille så då borde man ju få visa legg. Men jag sa vad jag ville ha, då sa han vad det kostade och jag behövde inte visa legg, då sa mamma att jag ville visa legg, då sa han men hon är MINST 20, han trodde typ att jag var äldre än 20, sen när jag hade vistat legget sa han jaha men du hade ju kunnat köpt på systemet också ;) hahah sen gick jag och sis in på natti, tänkte där borde dom fråga de har ju blivit hårdare nu trodde vi. Men nej då Jenny behövde inte heller visa legg. Hahahahah vi hade kunat köpt tidigare ju, men det är ju kul att man ser äldre ut (A)

Ha det bra, tack för all uppvaktning, like it! :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha skoj;)

2009-07-02 @ 14:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0