Vakna med The Voice :)

Ja det finns inte så mkt att berätta faktiskt, men igår red jag Candy och det gick bra:D

Annars har jag inte gjort så mkt, idag var jag i skolan, började dagen som vanligt med "vakna med The Voice" älskar det programet, blir lixom en bra start på dagen om man säger så. Sen när jag kom till skolan blev det till att skriva prov, det gick väll sådär, det kändes bättre än jag trodde att det skulle göra;) hehe.. Men vi får se hur det går. Avistja jag fick VG på näthandelprovet så jag blev nöjd :)

Men im ska jag förtsätta med min väska som jag har påbörgat på syslöjden eller ja det heter formgivning och något mer tror jag.. hehe Men det ska bli kul.

Men ni ska jag väll snart titta på Sveriges värsta bilförare.. Ha det, hej!


Bara för att dem är bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0