Som vanligt

Tja!:)

Nu har jag gjort om min blogg lite, hoppas ni tycker att det är finare, jag blev ganska nöjd faktiskt ;)

Idag har jag som vanligt varit i skolan, det var väll sådär lagom kul, det bästa var att Lisa var tillbaka:D Sen när vi kom hem åt vi, sen var det bara att sätta igång att plugga, det gick faktiskt över förväntan bra:) Fast när Urban kom hem med bilen så skjutsade mamma upp oss till stallet, där red vi och fixade. Fast igår när jag red Doris med hennes nya bett så blev hon alldeles röd på ena sidan av tungan, så vi berättade det för Kim i stallet, då gav hon oss massa av bett som vi ska prova på henne, det var såå snällt, hittar vi ett bra bett så kan vi få låna det tills hon behöver det, vi blev sååååååå glada :) Det var så många bett som värkade vara bra. Ett bett var ett tre-delat pesoabett, sen ett rakt gummibett, sen var det några till som jag inte han se men Jenny tog dom så får titta på dem im, det ska bli så spännande att testa dem. men men nog pratat om det;)

När vi kom hem åt vi god mat. sen började jag ju fixa bloggen, medans syrran min låg i soffan och mådde JÄTTEDÅLIGT :( hon hade så ont i magen och mådde illa, hon bara skaka för att hon hade så ont stackart, nu tror jag att hon har somnat, med kläderna på och utan att duschat dock, men jag tänker inte väcka henne, hon få sova och så får jag försöka väcka henne tidigare im om jag vaknar ;)

Men nu tänkte jag försöka sova jag också, pusshej! :)

hehe hoppa jag kan sova som denhär lilla filurn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0