Mycket:)

Jag vet inte vart jag ska börja. Ja nu har jag varit i stockholm, sett hoppkurs för två dagar, köpt ridstövlar, varit med på dressyrkurs, ja sen var det ju dax för nyår. Det har varit en fulspeckad vecka eller vad man ska säga;) hehe.. Det  var trevligt i stockholm :) Sen hå hoppkursen var jenny jätteduktig första dagen hade hon cesar och andra dagen hade hon Franz :)

Igår var jag ju med på dressyrkurs det gick jättebra, jag vill vara med idag också:S men det är så dyrt :( Ja sedan var det ju nyår, hehe det är nu jag konstaterade att jag inte ska bo kvar i sala iaf, men jag vet inte vart jag ska bo, det skulle vara då dyrt att bo i stockholm och ha häst, ähh jag vet inte hur det kommer att bli.. Nyår var ganska kul, fast det hände endel tråkiga saker som gjorde det tråkigt;/ men men det är vell sånt som händer antar jag, då sådana saker händer får man försöka tänka på posetiva saker som har hänt, det är ju dom sakerna som gör livet värt att leva om man säger så;)

Jenny red solo igår, det gick såå bra, han var så fin:) Idag är det min tur att rida han. Det ska bli kul. Lägger ut bilder sen för laddningen håller på att ta slut, hehe

Ha ett bra 2009 nu då;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0