Nu har jag blivit spådd då:)

Idag när vi vaknade cyklade vi till stallet och det var hur halt som hälst. Man bara åkte in i massa spår och så, så det gick knappt att cykla, men vi klarade oss till stallet hela och friska ;). Fast vi kände att vi inte ville cykla hem så vi ringde mamma så fick hon hämta oss när vi var klara.

När vi hade kommit hem så tittade vi på reprisen av Let's dance, för vi missade ju det i fredas. Tråkigt att bella åkte ut, jag tror att hon skulle kunna bli duktig, sen har hon så härlig inställning till allt också :) Men till let's dance så pluggade jag samtidigt, bra kombenation va? haha ;) Men när det var slut och jag var färdig med pluggadet var det dax att städa. Jag började med att städa mitt rum, sen städade jag badrumet, köket och vardagsrumet. Fast jag dammsög inte vilket skulle behövas, får se om jag orkar göra det innom snar framtid;) hehe


Somsagt lite tråkigt:/

Men kl. fem skulle vi vara hos Marie (mammas kompis) för hon skulle spå mig och Jenny. Vi tänkte att vi skulle cykla och hon bor på dalhem, så det tar kanske  max 10 min att cykla dit, men vi valde att cykla tjugo minuter i fem, för att det var så halt. Men det var så halt och oplogat så vi var tvugna att gå halva vägen och då var det jättetungt att dra cykeln för det fasnade snö i hjulet så hjulet fasnade och skit. Men när vi äntligen kom, fram dock 10 min försent, så blev vi bemötna av en trevlig Marie:) Jenny skulle börja bli sådd, då hade Marie fixat jättetrevligt för mig jag fick dricka te, äta nyttiga bullar för hon viste att jag inte åt socker, och massa tidnningar som jag fick läsa under tiden:) Men efter en timmes slappande var det dax för mig att bli spådd. Jag tycket att hon var duktig det mesta hon sa om mig och hur jag kännde och tänkte stämmde. Sedan var det saker som hon trodde skulle hända i min framtid, som ska bli spännande att se om det inträffar. Kan berätta om något av det som är framspått händer. Sendan när vi var klara, visade Marie mig sina tavlor som hon hade målat, dem var sååå fina, visste inte att hon målade :D Men sen skulle vi cykla hem, vi valde att gå hela vägen hem för vi pratade om allt vi hade fått veta och så.



När vi kom hem skrev vi upp allt som Marie sa till oss. Det var så mycket och vi ville ju inte glömma något, vi ska ju läsa det senare i livet och se om det har blivit så som Marie förutspådde;) Sen åt jag mat med mamma, Alex och Jenny såklart:) det var trevligt. Men sen började jag och fixa mig för sängen klockan var ju 22.00. Sen bestämde jag mig att jag skulle blogga och nu är kl 23.40 och jenny vill att jag ska titta på film med henne, men jag tror att jag ska gå och lägga mig annars kommer jag vara död i skolan, orkar ju inte med den om man inte har sovit ut ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0