Happyface :D

Idag har jag jobbat :) Jag är jättenöjd, för först fick jag bara 250 kr, sen förra gången när jag jobbade fick jag 300 kr och idag fick jag 400 Kr :DD Ali är så snäll. När jag kom hem så åkte jag och syrran till stallet:) Jag red Taipan på kandar, och det gick hur bra som hälst, alltså han hade formen som en duktig dressyrhäst kan jag lova:D Han är såå cool snart 28 och kan vara sååå fin:)<33 Jenny red jättebra på doris idag, dom är så duktiga;)


I smile because i'm happy:)

Jaaa im bär det av till västerås, och titta på sadlar:) Jenny ska kanske köpa en sadel till doris och jag en till taipan :) Men nu ska jag väll forsätta titta på tv, Pusshej!   



bara för att jenny red Solo igår:) Hon rider så bra på han.. Det är en underbar häst;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0