Hästar :)

Idag har jag typ softat till halv 2 ungifär, sen cykalde vi till stallet för vi skulle nämligen rida 3 hästar idag, Taipan, Doris och Solo:) Först började jenny med Doris, då mockade jag, tog mat, fixade min sadel, tog in och började fixa Taipan och Solo för ridning. Sen kom jenny in med Doris och då va det bara för henne att byta häst så red vi dom andra. Jag red Solo och det gick bra, han är sååå härlig, Tommy tittade lite och han tyckte att det så jättebra ut så det var roligt. Sen när mamma skulle hämta oss så kom kim in med Antiqe och frågade om jag eller jenny vill rida lite på henne. Jag bara ja det kan jag väll:) Alltså hon hade ridit ut på henne innan, Men vi fixade stigläderna dom blev dock lite förkorta men det struntade jag i. Och Antiqe var jättetrevlig, Kim gör värkligen ett jättebra jobb med henne, så lätt i handen, hon kommer nog att bli en kanonhäst:) Så det var roligt att få känna på henne:)

Men nu tittar jag på körslaget och jag sitter och hoppas på att team erik ska vinna:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0