Tankar och funderingar

Idag har vi bott här exakt i tio år, eller ja vi köpte vårat hus viggarna då;) Det ställer ju en del frågor, hur skulle livet vara om man bodde kvar? skulle jag och syrran vara populära eller töntar? hur skulle min personlighet vara? skulle  jag ha samma personlighet även fast jag växte upp någon annan stans än här. Ja tror det, jag tror att jag skulle ha en annan personlighet, jag tror lite att det är miljön som formar oss. Men när man funderar på hur livet hade varit om man hade valt andra vägar, får det också mig att tänka på framtiden, hur ser min framtid ut? Vad kommer jag att jobba med? Hur kommer mitt liv se ut om 10 år? Kommer jag ha barn? kommer jag vara gift? Eller kommer jag sitta helt ensam och övergiven? Ja den tanken är skrämmade, men efter som att jag inte kan se in i framtiden är det bara att vänta och se;)


Ja detdär är en bild på mig och syrran:)

Ja ja nog pratat om det, vad har hänt idag då? Inget särskilt bara varit i skolan, saknat Viktoria såklart<3. Kim saknar jag ju såklart också, hon måste komma im:)<3 Sen red jag doris, i början gick det bra, men sedan gick det jäääättedåligt, men det måste gå dåligt för att det ska kunna gå bättre;) hehe, hoppas bara inte att jag har kommit in i en formsvacka, orkar inte det.. Men nu måste jag någ sova, jag menar klockan är ju 00.52 :S skola im så godnatti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0