En softdag!

Idag fick jag inte jobba för första gången på länge, det var både skönt och tråkigt, hehe.. Jag vill ju ha pengar så på det sättet var det tråkigt, men det var skönt att få en softar dag om man säger så;) Idag när jag vaknade tittade jag lite på tv, sen kom glada roffe (hunden) upp och hälsa, då sa jag att han skulle gå och väcka jenny oxå, så hon vakande av en blöt hundtunga slickandes på hennes mun :) Då gick hon också upp, då fixade jag hemmagjord gröt och varm oboy till frukost åt oss ;) Sen sminkade vi oss och fixade för att åka till stallet, där red vi och fixade allt vi ska göra där, ta mat, mocka osv. Sen när vi kom hem, fixade jag grillad baguett till mig och Jenny, med brieost, skinka och bakonost på :) Det var sååå gott:) Sen spelade jag och Jenny poker  (texas holdem) på internet, först var vi med på en tunering med bara 6 människor, då kom jag 1:a och Jennt kom 2:a sen var vi med i massa olika kommer ej ihåg placeringarna. Men sen var jag och jenny med i en tunering med 90 pers, då kom jenny 8 lr 7 eller något sånt. Jag kom 4:a, då åkte jag ut på grund av att en gick all in och jag hade A,A på handen så jag gick med, men hon hade Q,K sen fick hon triss i kungar, så då åkte jag ut. Men det är kul att spela, fast vi spelar såklart bara med låssaspengar:) Sen tittade vi på wild kids haha dom är så söta så måste bara se det. Sedan åt vi god mat till det, någon stek, med potatis sås och brysselkål till:) Efter det var det filmdax, vi tittade på love guru, den var ganska bra.


 Å nu sitter jag här igen. Mår ganska bra, fast lite törstig förstås, kanske ska fixa något att dricka.
 Ha det så bra :) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0