Äntligen Sadlar;)

Hej!
Ja nu har jag köpt en sadel:) Jag köpte allt jag skulle köpa på lista:) Fast jag glömde typ ringar till taipans träns, men jag får ta typ gummisnodd istället. Men jag är nöjd med sadeln den är skön, fast en sak blev förstås fel, vi pratade om vilken storlek jag skulle ha på sadeljorden, vi kom överäns om att 90 cm skulle bli bra, så gav hon oss en sadeljord då tog vi för givet att den var 90 jorden, men nej det var försås en 70 cm lång jord som vi märkte när vi skulle prova den:/ så den måste vi byta, men annars var allt bra. Men det bästa var att nä vi kom dit såg vi att det var rea på en valfri vara som kostade över 300 kr, så då tog jag det på min sadel och jenny tog det på sin:D


Såhär ser taipans sköna sadel ut;)

Jenny köpte en sadel till Doris också:) Den var fin, jag har iprinacip bara provridit den värkade skön, men jag ska prova det im.


här är Doris nya sadel:)

Sen köpte syrran ett bett till Doris, det blev ett tredelat med d-ring, hon trivdes jäättebra med det, det var kul att se henne vara så nöjd;)

Såhär ser bettet ut.

Ja idag har jag gått första dagen i skolan, det gick faktiskt bättre än vad jag trode, jag känner mig jämt så skoltrött och det känns jämt så jobbigt att gå första dagen och veta att man har mycket kvar, men när man väl är igång då brukar det ju gå rätt snabbt, snart är det juh sommarlov jipppi hehe;) Men nu tänkte jag leta lite efter någon kod, hehe aja hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0