Ja..

Hej!
Idag har jag varit i skolan, det var rätt okj, Hahah jag försov mig idag mamma kom in och frågade om vi inte började kl. kvart över 8, och det gjorde vi så det var bara att palla sig upp, så vi kom 65 min försent :/ men det var ju första gången tror jag. Men im blir det nog bättre Viktoria kommer ju tillbaka :D haha så jag saknar henne, jag har drömt om henne många gånger under dessa två veckor hon har varit borta. Men inatt så drömde jag att hon stod på arlanda hade precis landat, stod och vänta på väskorna tror jag, då jag fick syn på henne sprang jag fram till henne och kramade om henne och började gråta för jag blev så glad att se henne;D hahah jag har saknat henne så mkt <33


När vi skulle åka hem fick vi reda på att vi skulle få rida Solo idag:) Och det var min tur att rida han, i början var han svår han var typ stark fram fast han travade lixom i det tempo jag ville, så det var inget problem med farten så, men han blev jättefin efter att vi hade galoperat och han fick sparka några bakuter, hehe. Men han är en sååå trevlig häst! <3

Vissa saker är lite konstigt just nu, förstår mig inte på saker och ting nu för tiden:/ Men får hoppas att allt vänder snart för allt och alla.

inte så härlig bild men bjuder på den;)

Men nu ska jag sova, så att det inte blir som idag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0