Så nöjd :)

Först var jag i skolan och Kim var där, så kul :) Sen efter skolan gick jag, Jenny, Li och Kim och fikade, det var jättetrevligt.

Mamma ville att jag skulle följa med henne till affären och handla och det kunde jag såklart. Men när jag kom hem var det dax för mig och syrran att fixa oss för stallet. Jag brukar ta tre kort innan jag ska till stallet och ställa mig frågan "hur kommer min ridning att gå idag?" sen ska man dra tre kort och läsa vad det står på dem. Jag fick korten: Förvandling, Enkelhet, Insperation, de orden tycket jag stämde in väldigt bra på hur ritten var.  Idag red jag Candy, det gick hur bra som hälst, det har inte gått så bra, så kul:) Det  har kännts som att jag var på väg in i stor svacka, så det känndes jättebra att det gick så bra:)


Dethär var på dressyrkursen kring nyår :)

Avistja jag var in och tittade på telefonen jag vill ha, och jag vill köpa den:S Men den är så dyr lixom det billigaste den kostar är 4000 kr:S Men jag vill ha! haha;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0