:( (:

ja, nu planerar vi körkort :) hehe vi planerar när och vart vi ska gå kursen, spännande :)

Det är så skönt att vi är lediga imorgon, jag ska någ bara vara hemma och softa (plugga), fast jag hoppas att jag känner mig bättre im för idag känns det som att jag ska bli sjuk, typ helt nere och ont i halsen men somsagt hoppas det går över :)

Idag har jag först varit i skolan vilket var ganska jobbigt eftersom att jag kännde mig så nere. Men när jag kom hem så åt vi macka, sen var det bara att bära av mot stallet, fast först gick jag med mamma in och handlade, sen var det stall. Det gick bra Taipan var jättepigg så det var roligt. Blev lite orolig för taipan han värkar ha ont  i svanskotorna, inte så bra, hoppas det försvinner snart, älskar ju den hästen <3 

Från våras tror jag ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0