Happyface :D

Idag har det varit en vanlig slappdag ;) Spelat poker, sen åkte jag till stallet, sen gjorde jag varm choklad och fixade, jag gjorde till och med en sämla åt systeryster ;)

Det enda som är jobbig är att mina ögon keep bleesing keep, keep bleeding pain :S Hoppas det går över snart:)

Nu är det bara att tagga för morgondagen, först blir det tävla med Doris, fast det är bara 60 cm, men vi ser det som ett sätt att sätta igång Doris i hoppningen hon har ju haft två månaders vila från hoppningen;) Bara tränat henne i dressyr nu under vintern :D Så det ska bli kul först blir det Jenny och Doris i 60, sen jag och Doris i 60 :) Sen kanske Jenny ska ta med Doris till hopplektionerna på sorf och sådär :) Sen blir det kompisar och partay, det ska bli skojj :D

Doris första tävling 60 cm :)

Nu tittar jag Let´s dance, sen blir det Big Brother sen mars pankaka i säng.. hehe hejsvejs :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0