Firade brooor :)

I lördags så var vi först hos Alex och firade honom. det var jättetrevligt. Sem bar vi av en snabbis till stallet, bara för att mocka dock för mer han vi inte. Sen var det dax att möta pappa, Carlotte och så syrrorna vid stationen för att sedan gå och titta på  när han spelar innerbandy:) Det ar ricktigt roligt att titta på fast det var synd att motståndarlaget siktade in sig på spelarna istället för att ta bollen, sen var de laget så himla kaxiga så det höll på att bli slagsmål. Men det rädde dommarna upp;) (hahaha knappast, dem var rädda och stod och tittade från minst 10m avstånd.) Efter matchen gick vi alla hem till Alex ett tag sen så skulle vi hitta en restaurang som vi skulle äta på, tillslut blev det lindströms, det var jättegod mat och så trevligt så. Sen gick vi hem till Alex igen, dem åt tårta sen så tittade vi på tv och så. Men kring 12 tiden tror jag det var bestämde dom att de skulle gå till hotellet och sova. Sedan stannade jag och syrran kvar ett litet tag och pratade. Men då gick tiden snabbt så vid 02.30 så böjade vi att tänka på refrengen vi oxå;) haha så vi knatade hemmåt, Men det var en rolig dag tycker jag.


Grattis Alex 21 år :) Står det på tårtan..

På söndagen så skulle Alexia och Melina (lillsyrrorna) få rida lite, så vi åkte upp till stallet och fixade taipan för det  är han de skulle få rida, men jag uppvärmde han lite innan så jag visste att han skulle vara lugn när det var dax för dem att rida. Men Det gick jättebra för dem, de är så duktiga;) Aja nog pratat om helgen men den var trevlig:)

Orkar inte skriva så mycket om idag för jag måste ju sova, men jag var i skolan och det var simmning på idrotten, det gick väll ganska bra idag, Sedan skrev jag prov efter skolan, det känndes ganska bra faktiskt, hoppas på minst ett VG iaf;) Sen var det stall, mamma följde med oss idag det var nice ;) hon skulle titta lite på Taippans svans och sådär, Jag tror den är på bättringsvägen. När vi kom hem åt jag och syrran, sen blev det lite tvspel, och sen tvtittande;) Så det var denna dag oxå då, men nu ska jag sova. Godnatt! :)

Längtar tills detta försvinner och det börjar bli vår öven om det är ganska fint ute ni;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0