gårdagen + Idagdagen

Hej :)
Igår kom kim till skolan, då blev det såklart fika efter skolan:D Sen földe viktoria med oss hem, vi skulle plugga sen skulle ju jag och Jenny rida på sorf, och då ville viktoria titta:) Jenny red Candy dom hoppade, det såg jättebra ut, dom bassar så bra ihop:) Sen var det dax för mig, haha jag red Ayla, det är en häst som springer upp med huvudet och bara brukar springa ifrån ryttaren, så det tänkte jag skulle bli en rolig utmaning. Och det gick faktskt rikitgt bra, jag är jättenöjd, först hade hon ju upp huvudet som hon brukar, fast hon sprang inte alls på så som jag sätt att hon kan (fast hon springer så mot handen för att de flesta som rider henne är hård mot henne.) Men mot slutet tog hon ner huvudet blev mycket mjukare, och började runda sig, det var roligt fast hon hade inte så mycket muskler när hon kom ner i den formen så hon orkade inte ricktigt. men jag ska rida henne nästa gång också och se hur det går. Men det var värkligen roligt att testa, ny häst nya erfarenheter ;)

Idag har vi haft rättskunskapsprov, haha ja det gick ju sådär skulle jag tro, berättar men när jag vet betyget :S hehe Sen har jag typ pluggat så mycket jag har kunnat på provet vi ska ha im:S lite svårt det är då, sen skulle jag behöva ha MVG på det provet, ja vi får ju se hur det blir med det. Fast im är det syslöjd, länktar :D Det är så kul att slöjdläraren är så imponerad på mig och Annette för våra väskor:D Kanske blir en bild på den sen när den är klar;) Men nu måste jag duscha;)
Ha det hejsvejs :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0