Top Model 11-Snack ;)

åhh, jag har inget att blogga om, då kan det bli svårt men jag får väll helt änkelt berätta vad jag känner. På torsdag har vi rättskunskapsPROV på boendeformer och det känns som att det är de ända jag kan och vet om provet, jag har svårt att plugga också, är så ofokuserad på något sätt. Men imorgon hoppas jag att det går lättare, då kommer ju iaf Viktoria hem till oss, vi ska försöka plugga. Sen ska hon titta när vi rider och sen ska vi plugga igen tror jag.

Jag och syrran brukar följa top model, gud vad jag tycker om Elinas utseende, hon är så speciell, det är tråkigt att hon har svårt att släppa loss, men juryn måste se det jag ser, för hon har fått många chanser, men jag tycker det är bra för hon är vädigt speciell som sagt, fast lite tråkigt är det att hon har så mycket tatueringar, inte riktigt high fashion kanske.

Elina ifrån Top Model 11

Sen tycker jag om Analeigh hon har den rätta modell looken. Skulle man mött henne på stan skulle man utan tveckan se att det var en modell. Det lyser modell om henne skulle man kunna säga;)

Analeigh i Top Model 11 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0