Sjuk :/

Idag är jag hemma och är sjuk.. När jag vaknade hade jag jätteont i ögonen, viste inte hur jag skulle göra men bestämde mig för att vara hemma idag så att jag orkar komma till provet im.

Nu ligger jag framför tv, funderar på om jag ska göra lite gröt till mig. Men Angelika (min lärare) ringde, och sa att det var två personer från varje klass skulle få vara med på ett möte, det var typ 12 företag som skulle få vara med på det, så jag tror att man skulle representera klassen om man är med på det mötet, och Angrlika frågade om jag ville vara med på de mötet, jag tackade ja, det blir nog spännande, Viktoria skulle också vara med på det mötet, Så spännande kan berätta mer om mötet när jag vet mer;)

Men ha det bra, kanske bloggar mer sen, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0