:D

Åhhh jag är fast i Big brother repriserna, det kommer vara jättesvårt att släppa det när skolan börjar, för det går nämligen sent på kvällarna, så jag skulle inte orka med både skolan och kolla på det :S  Aja får se hur det går ;)

Äntligen på bättringsvägen, har inte lika ont i ögonen idag som jag har haft ;) Jag har ju varit sjuk i två veckor så det känns skönt att vara på bättringsvägen;) Idag har jag ridit ut med Jenny jag red Taipan och syrran red Doran, det var kul:) Sen var det dax att rida på sorf, jag fick rida Leo och det var jättekul för han har varit halt såååå länge, så det är skönt att han äntligen ska sättas igång :) Gillar den hästen <3

Javistja igår ringde jobbet in mig, så det var bara att komma in, men det gick bra fast jag var ju sjuk så det var lite jobbigt, men det gick ;) Men när jag kom hem så var Viktoria och Lisa där med jenny såklart;) Sen efter ett litet tag kom Diane och Evelina, det var jättetrevligt, först gick vi och åt pizza, det var gott :) Sen skulle Viktoria och Diane hem, men vi andra hyrde film och hade det trevlans, sen tittade vi på BB (big brother). Och efter det spelade vi spel:) Där jag och Lisa vann överlägset i första, och andra han vi inte köra klart.. Sen gick vi och la oss, det var en riktigt rolig dag faktiskt :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0